mail bilgi@kartvizit.gen.tr msn msn@kartvizit.gen.tr durum
gsm
Kartvizit Çeşitleri
  Parlak Yüzey Kartvizit
  Mat Yüzey Kartvizit
  Tuale Desenli Kartvizit
  Kısmi Laklı Kartvizit
  Altın Yaldızlı Kartvizit
  Özel Kesim Kartvizit
  Kabartmalı Kartvizit
  Acil Kartvizit
Tanıtım Ürünleri
  El İlanı & Afiş
  Broşür
  Acil Broşür
  Katalog
  Acil Katalog
  İnsört
  Sticker ve Magnet
Kurumsal Ürünler
  Logo ve Tasarım Hizmeti
  Antetli Kağıt ve Zarf
  Cepli Dosya
  Web Tasarım
  Bloknot
Promosyon Ürünleri
  Takvim
  Ajanda
  Mousepad
  Kalem
  Bardak Altı

Neden BİZ ?


Neden Biz? İşimize, yaptırmak istediğiniz işleri doğru kavramakla başlıyoruz ve bu şekilde amacına uygun ve eksiksiz çalışmalar hazırlıyoruz. Gerekli gördüğümüz eksikleri sizlerin bilgisi dahilinde eklemeler yaparak dolduruyoruz ve karşılıklı görüşler sayesinde çalışmaları tamamlayıp hizmetinize sunuyoruz. Çalışmalar da eksik görülen yerleri ve olmadığını düşündüğünüz kısımları yada eklemek istediklerinizi bize bildiriyorsunuz ve ekip halinde tekrar çalışmaların üzerinden geçip gerekli düzenlemeler yapıldık dan sonra tekrar size çalışmalarımızı sunuyoruz. Siz tasarımı beğenene kadar bu döngü halinde devam etmektedir. İşler baskı aşamasına geldiğinde tasarıma uygun olan kağıt türü ve uygulamalar sizinle paylaşılıp istekleriniz doğrultusunda işleriniz baskıya giriyor.

Hizmet Almadan Önce Yapılması Gerekenler!!

Grafik Tasarım için,
1- İhtiyaçlarınızı belirlemelisiniz.
2- Hedef kitlenizi tespit etmelisiniz ve bu konuda araştırmalar yapmalısınız.
3- Birlikte kullanılmasını isteyeceğiniz görsel doneleriniz var ise bunların yüksek çözünürlükte olmasını sağlamalısınız.
4- Çalışmada kullanılacak metinleri, sloganları ve başlıkları hazırlamalı ve yazım kuralları açısından doğru olduklarından emin olmalısınız.
5- Göz boyayan görsel konseptlerden kaçınmalı, anlaşılır ve sadece amaca uygun çözümlere yönelmelisiniz.

Logo ve Kurumsal Kimlik için,
1- Hedeflediğinize uygun örnekler üstünde araştırma yapmalısınız.
2- Kişisel beğenilerinizi bir kenara bırakmalı ve geniş düşünmelisiniz.
3- Kişisel renk tercihleri değil, amaca ve trende uygun seçenekler üstünde durmalısınız.
4- Kurumsal kimlik bağlamında neler ihtiyaç duyacağınızı ve şekillerini belirlemeli ve ön araştırma yapmalısınız.